ျပန္ျဖစ္နုိင္သလို အျခားေသာ တိရိစာၦန္ ဘံုဘ၀မ်ားသုိ႔လည္း
ေရာက္နုိင္ပါသည္။သုိ႔ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေကာင္းမြန္ေသာ ေနရာမ်ားသို႔
ေရာက္ခ်င္ေပေသာ အတၱရိွလူသားေပတည္း။ ကြ်န္ေတာ့နည္းတူ ေရာက္ခ်င္လွေသာ
လူသားမ်ား အမ်ားအျပားပင္ ျဖစ္ေပလိမ့္မယ္။(ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဆီမွာ
ေနာက္ဘ၀ရိွခဲ့မယ္ ဆုိခဲ့လွ်င္ေပါ့)။ ကြ်န္ေတာ္ျပန္စဥ္းစားရင္ေနာက္ဘ၀ဆုိတာ
ရိွနုိင္တယ္ဆုိတဲ့ အေျဖကို လက္ကုိင္ထားမယ္ဆုိလွ်င္ သူရဲ႕ ဆန္႔က်င္ဘက္
မရိွျခင္း အေၾကာင္းတရားလည္း ရိွနုိင္ေပမည္။
ေတြးေခၚျခင္း (၁)
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔လူသား ျဖစ္စဥ္ကို မီးျခစ္တစ္ခု ျခစ္ျခင္း ျဖစ္စဥ္နဲ႔
စဥ္းစားမယ္ဆုိလွ်င္ မီးျခစ္တစ္ခုကို ျခစ္လိုက္တယ္ မီးေတာက္လာတယ္။
အလင္းေရာင္ ရလာတယ္။မီးျခစ္ကုိ ျငွိမ္းလိုက္မယ္ဆုိလွ်င္ မီးေတာက္လည္း
မရိွေတာ့သလို အလင္းေရာင္ဟာလည္း ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့မယ္။ လူသားတစ္ေယာက္ကုိ
မီးလို႔ယူဆခဲ့မယ္ဆုိလွ်င္ မီးဟာ အရင္ ဘယ္ေနရာမွာမွ ရိွမေနဘူး။ သူ႔အလိုလုိ
ေရာက္လာတယ္။ျပိးေတာ့ မီးဟာ သူ႔အလုိလုိျပန္လည္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတယ္။
မီးေပ်ာက္ကြယ္သြားတာနဲ႔ သူရဲ႕ အလင္းကလည္း သူရဲ႕ကိုယ္ပုိင္
အလင္းေရာင္ဟာလည္း သူနဲ႔ အတူတစ္ခါတည္း
ျပန္လည္ေပ်ာက္ကြယ္သြားရတာပါဘဲ။ထုိမီးတြင္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေသာ အခ်ိန္တြင္
မီးသည္ မည္သည့္ေနရာတြင္မွ သြားေရာက္မွီတြယ္ျခင္းမ်ဳိး
မရိွနုိင္ေတာ့ပါဘူး။သုိ႔ေပမယ့္ မီးေတာက္တစ္ခု ျဖစ္လာဖုိ႔ကုိ
အေၾကာင္းအက်ဳိးတရား တစ္ခုနဲ႔ စဥ္းစားမယ္ဆိုလွ်င္ မီးေတာက္တစ္ခု
ျဖစ္လာမယ္ဖို႔အတြက္ သူ႔မွာ အေၾကာင္းတရား တစ္ခု
ရိွဖို႔လိုပါတယ္။ထုိမီးအတြက္ တစ္ျခားအရာတစ္ခုက အေထာက္အကူျပဳတဲ့
အရာမ်ဳိးထားရိွရမည္ ျဖစ္သည္။မီးေတာက္ဖုိ႔အတြက္ ျပည့္စံုတဲ့
အေၾကာင္းတရားတစ္ခုေတာ့ ရိွရမယ္ဆုိတာေတာ့ ျငင္းလို႔မရပါဘူး။ထုိအတြက္
မီးျဖစ္ဖုိ႔အတြက္ ကံတစ္ခု ရိွလာေပမယ့္ ပထမတစ္ခါျခစ္လိုက္တဲ့ မီးေတာက္နဲ႔
ဒုတိယ တစ္ခါ ျခစ္လို႔ ထြက္ေပၚလာတဲ့ မီးေတာက္ဟာ အတူတူပါလုိ႔
သင္ထင္ျမင္ပါသလား။ အတူတူပါလို႔ ယူဆတယ္ဆုိရင္ ကမၼ သေဘာတရားကုိ
ခင္ဗ်ားလက္ခံသူပါဘဲ။ထုိ႔ေနာက္ေပ်ာက္ကြယ္သြားေသာ မီးေတာက္သည္ အျခား
မီးပံုတစ္ခုသုိ႔ ေရာက္သြားသည္ဟု
သင္ထင္ျမင္ယူဆပါသလား။မီးေတာက္ေသးေသးေလးကေန မီးေတာက္ၾကီးၾကီးအျဖစ္သုိ႔
သင္ေျပာင္းလဲသြားလုိသည့္ ဆႏၵရိွပါသလား။ ထိုအခါ ထိုမီးေတာက္သည္
အၾကီးၾကီးသုိ႔ ကူးေျပာင္းသြားသည္ဟု သင္ရဲ႕ စိတ္တြင္
ရုိက္သြင္းထားလိုက္ပါ။ ထုိမီးေတာက္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ကမၼသေဘာတရားကုိ
ေဟာေျပာျပမယ့္ နည္း ၀ိေသသေတြကလည္း သင္ရဲ႕စိတ္ကုိ ျမဴစြယ္ျဖားေယာင္းဖုိ႔
အသင့္ရိွျပီး ျဖစ္ေပသည္။
ေတြးေခၚျခင္း (၂)
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔လူသားမ်ားသည္ အရာေတာ္ေတာ္မ်ားကို ဖန္တီး (ဖန္ဆင္း)
ၾကသည္။ေရွးအခါက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ လူသားအႏြယ္၀င္ ၾကီးျမတ္ေသာ လူရိုင္းမ်ား
ေတာလိုက္စဥ္က လြယ္ကူေစရန္ တုတ္၊ဓါး လက္နက္မ်ား
ဖန္ဆင္းၾကသည္။ထုိမွတစ္ဖန္ဆင့္ကဲ ဆင့္ကဲ ဖန္တီးမႈ႕မ်ား ျပဳလုပ္လာၾကသည္။
အရင္က စာပို႔ရာတြင္ စာတုိက္ေလာက္ကသာ ပုိ႔နုိင္ေပမယ့္ အခုေခာတ္မွာ
စာေရးျပီး ခလုတ္ တစ္ခ်က္ေခါက္ရံုႏွင့္ ထုိစာသည္ မိမိပို႔သူထံသုိ႔
ေရာက္သြားနုိင္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီေတြးေခၚျခင္း ႏွစ္ မွာ ေပးခ်င္တဲ့
မက္ေဆ့က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ဖန္တီးမႈ႕တိုင္းတြင္ ရည္ရြယ္ခ်က္ရိွပါသည္။
ဓါးကို ဖန္တီးပါက လွီးရာ ခုတ္ရာတြင္ လြယ္ကူေအာင္
ဖန္တီးမႈ႕မ်ဳိးျဖစ္ပါသည္။ ထုိသုိ႔ဘဲ လူသားတစ္ေယာက္ကုိ
ဖန္တီးရွင္တစ္ေယာက္က ဖန္တီးပါသည္ဆုိလွ်င္လည္း
ရည္ရြယ္ခ်က္ရိွေပလိမ့္မယ္။ရည္ရြယ္ခ်က္မရိွဘဲ ဖန္တီးပါတယ္ဆုိရင္ေတာ့
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ငယ္ငယ္က တုတ္ႏွင့္ေျမျပင္ကို လိုက္ျခစ္ေနသလုိ
ျဖစ္ေပလိမ့္မယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဟာ အစုိင္အခဲေလး တစ္ခုျဖစ္မယ္ဆုိလ်ွင္
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဟာ ကုိယ္ပြားတစ္ခု ျဖစ္မယ္ဆုိလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔
ေသဆံုးသြားေသာအခါ ပင္မေနရာတစ္ခုသုိ႔ သြားေရာက္ရမည္ဟု ေႏွာင္ၾကိဳးတစ္ခု
ထားရိွျခင္းမ်ဳိးကို ခင္ဗ်ားလက္ခံတယ္ဆုိရင္ ခင္ဗ်ားဟာ creation ၀ါဒကုိ
လက္ခံေကာင္း လက္ခံလိမ့္မယ္။ သုိ႔ေပမယ့္ ခင္ဗ်ားရဲ႕ကုိယ္က ေႏွာင္ၾကိဳးကုိ
ခင္ဗ်ား ျဖတ္ေတာက္နုိင္တဲ့ စြမ္းအား ရိွလာနုိ္င္တဲ့ တစ္ခုတည္းေသာ
အေၾကာင္းတရား ရိွနုိင္ေသးတယ္လို႔ ေတြးေခၚနုိင္တ့ဲ စြမ္းအား ခင္ဗ်ားမွာ
ရိွနုိင္ေသးတာဘဲ။ အရာရာတိုင္းမွာ အလင္းရိွရင္ အေမွာင္လည္း ရိွနုိင္တယ္။
creation ၀ါဒ ရိွရင္ non creation လည္း ရိွနုိင္ေသးတာဘဲလို႔
မထင္ျမင္သင့္ဘူးလား။
ေတြးေခၚျခင္း (၃)
ကမာၻေလာကၾကီး chaos ျဖစ္စဥ္ထဲ ထည့္္ၾကည့္လိုက္ပါ။အရာအားလံုးသည္
သူျဖစ္ခ်င္သလို ျဖစ္ေနေပလိမ့္မယ္။ chaos ျဖစ္စဥ္က ဘာကို ျပသလဲဆုိရင္
လူေတြမွာ အသားအေရာင္ ကြဲျပားျခင္း ဆင္းရဲျခင္းသာ ကြဲျပားျခင္း
တိရိစာၦန္၊လူ စသည္မ်ား ကြဲျပားျခင္း။ သက္ရိွသစ္ပင္ေတြမွာဆုိလွ်င္ သစ္ပင္
တစ္္မ်ဳိးႏွင့္ တစ္မ်ဳိးကဲြျပားျခင္း ထုိအရာမ်ားသည္ ျဖစ္ျခင္သလုိ
ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။လူျဖစ္ခဲ့မယ္ဆုိ္လွ်င္လူသည္ ဆင္းရဲျခင္ ဆင္းရဲမယ္
ခ်မ္းသာျခင္ ခ်မ္းသာမယ္။ျဖစ္ျခင္သလို ျဖစ္မယ္ဆုိတာမ်ဳိးပါဘဲ။
ဆက္ရန္……
--
---
--
လြမ္းေနသူ®
No comments:
Post a Comment